onsdag 26 juni 2013

Allmänna tips i sommarvärmen...

Är mitt uppe i de två mest hektiska veckorna på väldigt länge. Men har fett kul! Predikar på ungdomsmötet ikväll, har öppet hus på vår skola, College Day, på lördag; predikar i församlingen på lördag kväll, samt Öppningsfest för Kidspace där jag driver en fundraiser på söndag.

Inget långt blogginlägg därför, men lite tips i sommarvärmen:

- Kolla in ungdomsmötet live online i kväll (inatt svensk tid!) Börjar klockan 04.00 svensk tid; jag börjar nog predika en timme senare...:) Här är länken!

- Kolla in alla UNDERBARA rapporter från Mwanza, Tanzania. Videos på Johannes blogg!

- Jag har just läst Ender's Game Om du gillar filosofi, moraliska problem och/eller si-fi är det en MÅSTE-läsning i sommar. (Kommer som storfilm i höst tror jag...)

- Kolla in min frus och Maria Frödins business, yunikko på facebook.

- Be för vår kommande festival i Tanga, Tanzania. Jag flyger om två veckor...

- Lyssna på min och Jonatan Kvists podcast, Elvelyck och Kvist! Släpper ett avsnitt i veckan. Sök efter det på iTunes, eller på podomatic.com.

Simma lugnt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar