fredag 13 april 2012

Grattis Denzel!

Idag fyller min äldsta pojke tre år! Grattis älskade Denzel!
En treåring är jättestor och pytteliten på en och samma gång. Smart, sprallig, nyfiken, och PRATIG!:)
Älskar dig mer och mer för varje dag pojken min. Mitt hjärta smälter varje gång du ler eller gråter, skrattar, vill brottas eller läsa en bok.
Att Denzel redan fyller tre år ger mig även ett ödmjukt perspektiv på livet i allmänhet. För tre år sedan när han föddes la familjen Elvelyck bud på lägenheten som vi har bott i sedan juni för tre år sedan. 
Och bara någon vecka efter att Denzel föddes fick vi nycklarna till vår församlingslokal som sedan renoverades flitigt i nästan fyra månader.
Efter det föddes SOS Church...och resten är historia:)
Om tre år är jag förhoppningsvis lika fascinerad igen över hur mycket som hunnit hända, och livet är troligtvis än mer spännande (även om just det är svårt att tro - ALLT är spännande just nu!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar