lördag 11 december 2010

Kärleksbrev II

Älskade elever på SOS MBS och LS!

Saknar er så att det gör ont nu! Men är på väg hem...
Om bara fyra dagar får jag se era vackra ansikten igen; skratta med er; tala tro; njuta av er förväntan och vara stolt som en pappa och tupp när ni vittnar, står i tro, döper människor och jagar efter Gud!

Jag har fått se mycket spännande i USA, och har jobbat stenhårt, men njutit av det. Idag ska jag julshoppa åt min vackra fru, och imorgon predika mitt sista möte för denna gång. Efter det mötet har jag fått FETASTE gåvan: Jag ska ta med er outreachledare Coffe på en Steelersmatch! En kille gav oss två biljetter, wow! Typ 17 års kötid för att få tag på biljetter till deras hemmamatcher. Kul va?! Fetbonus till rektorn:)

Gud har talat massor här i USA: Jag tror att skolan ni går idag kommer att växa sig stark i elevantal och ännu mer smörjelse de närmsta åren - ni är med och skapar historia!! Jag har bett massor för er, och tror att er klass är en generation hjältar som kommer att springa ut i full kraft efter examen i juni...
Ta vara på varje lektion! Njut av varje ämne! Odla fram disciplin och råstyrka i ditt liv! Börja ta annorlunda och fräsha beslut! Fortsätt att prioritera rätt! Och be mycket... Jag är sååå stolt över er!!

De onådda folken väntar på dig! Tillsammans ska vi nå den sista folkgruppen med evangelium!

Villa bara skriva några korta ord till er, vi ses snart!!!
JAG ÄLSKAR ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar