fredag 29 oktober 2010

Hjältar!

Inte mycket skulle fungera i familjen Elvelyx liv och tjänst om det inte vore för alla underbara människor runt omkring som tjänar, stöttar, arbetar och hjälper till.

Mina och Stephanies största hjältar är familjen Frödin!Maria och Johannes är unikum på alla sätt. De är multibegåvningar och klarar av massor av skiftande arbetsuppgifter; de är excellenta och gör allt noggrant och rejält; de är positiva och arbetar alltid med ett leende eller skratt; de är bland mina största förebilder i tjänande och ställer alltid upp; de är kärleksfulla och gör alltid mer än nog; de är passionerade i Jesus och låter hans kärlek lysa igenom; de är några av våra närmaste vänner och bland dem vi älskar mest att slappna av, hänga med och njuta livet tillsammans med.
Johannes och Maria: Tack för ALLT vad ni gör! Tack för att ni tjänar och hedrar! Tack för att ni bär visionen tillsammans med oss! Jag minns inte hur vi fixade allt i vårt liv innan ni klev in i vår familj...:)Jag och Stephanie älskar er massor!

1 kommentar:

  1. ooooooo vad fint,,själv tycker jag att de är så kärleksfulla och positiva.....

    SvaraRadera