onsdag 6 oktober 2010

God's Adventurers 2.0

I dagarna så sitter jag i flera möten gällande vårt TV-program God's Adventurers framtid. Det är så kul att höra positiv respons, nyttigt att höra kritik, och spännande att tänka kreativt med gänget som bygger programmet.

Vi börjar snart spela in höstens program och har bestämt oss för att göra några mindre förändringar, och kanske även någon radikal förändring, allt för att passa den globala youtube-generationen. You will see!!Men nu behöver jag din hjälp!!
Imorgon torsdag ska jag och Jonatan Kvist brainstorma och lyfta fram höstens teman. Vad vill DU att vi har som tema?! Vad är viktigt? Vad vill du höra och se? Vad pratar ingen annan om? LET ME KNOW!
Sms:a mig, facebooka, twittra eller lämna en kommentar här nedan.

Tack för din hjälp!
Jag återkommer med releasedatum snart....:)

3 kommentarer:

  1. Vittnesbörd om vad Gud gör!! Helanden, frälsning, förvandlade liv... Vore otroligt intressant att höra om vad som händer i församlingen och ute på missionsbaserna!

    SvaraRadera
  2. Mattias Rehnmark6 oktober 2010 kl. 17:13

    Program om helande, tecken och under i människors liv skulle vara kul

    SvaraRadera
  3. En missionärs vardag - en missionär på någon av missionsbaserna (eller någon som jobbat där tidigare) får berätta om hur hans/hennes vardag ser ut. Vad de gör, hur de arbetar, hur en vanlig dag ser ut o.s.v. :)

    SvaraRadera