onsdag 15 augusti 2012

Sommarens sista uppdrag


Är så sugen på att hösten ska dra igång på allvar! (ok, inte nödvändigtvis årstiden, men aktiviteterna)
Sommaren har varit lång, massor har hänt, och jag har även fått vila - men nu längtar jag efter att få träffa nya elever och bygga församling med hela underbara SOS igen.

Vi har Kick off i SOS Church helgen 25-26 aug. Grillparty i Rålis och festmöte på söndagen! Så kul! Se till att du inte missar det!

Innan det har jag ett sista sommaruppdrag - som har potential att bli topp tre av sommarens arbete, bredvid massfrälsning i Tanzania och helandeunder i Norge: Jag och Stephanie och Lewis drar till Kalifornien på fredag!
Vi ska besöka och tala i Calvary Temple Worship Center i Modesto i norra delen av delstaten. De är en partnerförsamling till oss i SOS sedan många år, men det är första gången jag drar dit. Ska bli så kul! Har en go känsla i hjärtat inför denna resa...
Vi landar igen den 25e, så jag HOPPAS att vi hinner komma en sväng till grillen - annars ses vi i SOS Church söndagen den 26, klockan 12 och/eller 16!

Update kommer från CA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar