måndag 7 september 2009

Marathon IV - Back in business!

Har haft en FETGRYM helg i Arendal, Norge. Ungdomar frälsta, helade och andedöpta! Och närmare tre veckor med otroligt intensiva dagar är över. Puh!
På onsdag undervisar jag på skolan igen, och på torsdag flyger jag till Norge för att sedan vara där i en vecka. Först Harvest Cry i Kristiansand och sedan undervisning på en bibelskola i Trondheim.

Men idag....idag är jag ledig! Vi svängde förbi småland på väg hem från Norge, så vi tillbringar vår lediga dag hos mina föräldrar i Järsnäs. Underbart!
Efter en sovmorgon (välbehövlig!) då min syster tog sig an Novali och Stephanie tog Denzel så kunde inte ens regnet stoppa mig: Första ordentliga löparrundan sedan USA!

Jag sprang "Dala-rundan", ca 7-8 km, på en bra tid. Inte ens regnet stoppade mig idag. Fantastisk sjöutsikt, täta skogar, tranor på öppna fält, och betande kossor: Massor av underbara barndomsminnen flyger förbi och gör de 40 minutrarna till en njutning.

Ännu är jag inte anmäld till sommarens lopp, men det sker snart....the point of no return...

Har även pratat sponsring med en kristen företagare - vi får se vad som händer...:)
Kroppen mår bra, anden njuter, och själen vilar!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar