tisdag 15 september 2009

Bråda dagar utan internet.

Jag tillhör skaran av människor som inte blir ett dugg stressad om täckningen på telefonen försvinner eller det inte finns tillgång till internetuppkoppling. Skönt, brukar jag tänka...:)
Nu är jag inne på min sjätte dag i Norge i sträck, och har slutligen fått internetkontakt igen! Skönt det också...

Har för andra veckan i rad dragit igenom Harvest Cry. Denna helg i Kristiansand, och många ungdomar har blivit frälsta, många andedöpta och flera blev helade! Underbart! Jag predikade på torsdagskvällen och 25 ungdomar responderar och kommer fram på en inbjudan att få bli frälst. Detta är LIVET!!
I söndags predikade jag även på "felleskapsmötet" i Betania. Predikade om vår goda Gud och förbundet vi får ha med Honom. Superstarkt!

På mötet ledde Worth Dying For lovsång. De är ett band från Kalifornien som reser runt och leder lovsång. De hade även en konsert på fredagskvällen - sååå bra! Det var inte ett dugg svårt att predika när de förberett med sin lovsångstjänst...
Gillar du Hillsong eller Planetshakers så måste du lyssna på Worth Dying for - i mina öron är detta ännu bättre!

Just nu sitter jag på ett kontor i Trondheim. Är här i tre dagar för att undervisa på TBM-bibelskola och hålla ett kvällsmöte i Pingstkyrkan. Härligt! Har precis haft två lektioner och talat onådda folk - ska fortsätta med samma tema hela dagen. Hjärtat brinner, Guds Ande jublar och jag får gåshud varje gång jag talar om onådda folk och vikten av att nå dem. Det ligger verkligen på Guds hjärta!!
Det är en härlig skola med härliga elever och en kjämpego rektor som SOS älskar! Tack för att jag får undervisa här!!

Längtar efter min familj... Så glad att Stephanie bloggar så jag får se lite bilder på dem! Så till sist: Njut tillsammans med mig av supergoa ungar - Novali i ny skinjacka och en Denzel med världens finaste smil!LOVE YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar