tisdag 10 januari 2012

Jag fyller 30!

Min första tredjedel av livet är avklarad - imorgon fyller jag 30!
Känner för att explodera på insidan; är förväntansfull och lycklig när jag tänker på framtiden. De första 30 åren har varit jättebra - med erfarenheten och visheten jag bär med mig idag så räknar jag med att nästa 30 blir SUPER!

Jag hade många stora drömmar som tonåring... En del av dem lever jag redan i; andra, som rockstjärnedrömmen, ler jag mest åt idag; medan några drömmar till ännu inte har blivit förverkligade... men de är på gång!

Om livet mellan 20-30 har handlat mycket av förberedande, och livet efter 60 kommer handla mycket om förvaltande, så tror jag stenhårt att prime time living sker nu, i tiden mitt i mellan...:)
Drömmarna är redo att bubbla upp till ytan och födas. Jag känner mig fortfarande otroligt stark och full av energi i min kropp. Familjelivet och äktenskapet är starkt och stabilt. Jag är tryggare som människa. Gladare. Mindre orolig för vad alla ska tycka och tänka. Har fått en erfarenhet av att stå i tro som kommer att behövas de närmsta 30 åren. Och allt detta ger bara ett fånigt leende på mina läppar.

Jag har redan blivit firad av släkt och vänner.
Imorgon tar jag en sovmorgon och sen frukost. Jag spenderar sedan dagen lugnt och stilla med min fru och mina barn. Äter en god middag med Stephanie på kvällen - och njuter av livet!

30...det smakar gott...mmmmm... Jag har en känsla av att livet kommer att ta av och skjuta i höjden nu...!!!


Så ett fyrfaldigt leve för mig: Jag leve - Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! ;)


1 kommentar: