tisdag 27 september 2011

Världens bästa liv

Flexibilitet!
Fick en bonushelg i Norge denna helg. Hade 30 minuter på mig att packa väskan innan jag var tvungen att rusa till flyget. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men fick en underbar helg tillsammans med vilda norska syskon.
Predikade på en Bönekonferens i Mellannorska Levanger. Hungriga människor som sprang fram på eftermötena redan innan någon inbjudan getts. Härligt!

Tyvärr så missade jag en helg jag skulle predikat hemma i SOS.... Men ersättaren blev ingen annan än Johannes Amritzer, så jag vet att församlingen inte blev ledsen, utan lyfte två snäpp extra;)

Imorgon kliver jag ÄNTLIGEN in på Bibelskolan för första gången(!) denna termin och undervisar. Och ämnet är inget annat än BLODSFÖRBUNDET! Under sju dagar ska jag njuta tillsammans med hela klassen och se en FET uppenbarelse landa i deras hjärtan.

Har några intensiva veckor framöver då jag undervisar nästan varje dag + besöker Korskyrkan i Gävle + helgen vi har tillsammans med Wilfred Lai!
Måste leva världens bästa liv....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar